Naši paketi i cijene

Sveobuhvatni računovodstveni paketi za ugostiteljstvo: optimizirajte troškove i poboljšajte profitabilnost.

Fibo paketi usluga – prilagođeni Vašem ugostiteljskom poslovanju

Kako bi najbolje odgovorili na specifične potrebe vašeg ugostiteljskog objekta, Fibo vam nudi tri prilagođena paketa usluga. Bez obzira na veličinu vašeg poslovanja, naši paketi su osmišljeni da vam pruže optimalan omjer cijene i usluge, omogućujući vam da birate rješenje koje najbolje odgovara vašim potrebama. Od osnovne podrške do sveobuhvatnih usluga, svaki paket pruža precizne i pravovremene financijske uvide, koji vam omogućuju učinkovito vođenje poslovanja i maksimizaciju profitabilnosti. Izaberite paket koji odgovara vašem poslovanju i prepustite nama vođenje računovodstva, dok se vi fokusirate na ono što najbolje radite – pružanje izvrsne usluge svojim gostima.

Basic
250
Za male objekte
mjesečni unos
  • Dnevni izvještaji
Optimal
550
Za srednje objekte
tjedni unos
  • Dnevni izvještaji
  • Dnevni unos primki
  • Tjedna inventura
Premium
750
Za veće objekte
dnevni unos
  • Dnevni izvještaji
  • Dnevni unos primki
  • Tjedne inventure
  • Dnevno računovodstvo

Ugostiteljski software na koji se spajamo

i mnogi drugi…

Često postavljana pitanja

Koje pakete nudite?
Nudimo tri osnovna paketa: Basic, Optimal i Premium, prema obuhvatu usluga i veličini vašeg ugostiteljskog objekta. Osim njih, kreiramo i pakete prema individualnim potrebama. Prikazani paketi su samo informativni, kako bi vam pomogli dobiti okvirni uvid u naše cijene i usluge.
Koji paket je najbolji za moj ugostiteljski objekt?
Odabir paketa ovisi o veličini vašeg poslovanja i potrebama. Ako vodite manji ugostiteljski objekt s osnovnim računovodstvenim potrebama, naš Basic paket može biti savršeno rješenje. Kontaktirajte nas besplatne za konzultacije kako bi za vas kreirali individualni mjesečni paket.
Što je uključeno u mjesečno/tjedno/dnevno računovodstvo?
Mjesečno, tjedno i dnevno računovodstvo odnosi se na učestalost unosa i ažuriranja vaših financijskih podataka. Kod mjesečnog računovodstva podaci se prikupljaju i obrađuju jednom mjesečno, dok kod tjednog i dnevnog računovodstva podaci se unose i analiziraju na tjednoj ili dnevnoj bazi, što omogućuje detaljniji uvid u financijsko stanje vašeg poslovanja.